Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2022 12:36 - КОНКУРС “НЕКА ДА Е ЛЯТО!“
Автор: starshelite Категория: Забавление   
Прочетен: 1147 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Лятото отмина, а заедно с него приключи и нашият конкурс.

Изпратихте ни 96 разкази, фейлетони, миниатюри, стихове и карикатури.

В конкурса участваха 72 автори от цялата страна.

След внимателен прочит на всички получени текстове и рисунки редакционното жури присъди наградата на

Габриел РАДЕВ
за стихотворението „Лято“,
публикувано на интернет страницата на конкурса https://starshelite.blog.bg/

То е отличено, защото е в бохемската традиция на старите български хумористи от вестниците „Българан“, „К`во да е“  и „Щурец“.

Благодарим на всички участници, очаквайте и следващата тема в конкурсите на „Стършел търси талант“!

Лято

Бира?
Слънце?
И море?!?
Нека кажем
твърдо Нье!!!

Искам аз
да си работя,
да е жега,
да се потя,

Чакам шефа
да ми каже:
– Ще се трудиш,
двойно даже!!!

Та да тичам
аз да взема
пак мотика
най-голема.

Да напрегна
яко жили
в мигове
незабравими….

Искам …
ама просто няма,
че пак криза
е голяма.

Няма кой
да ме насочва
да копая
тая почва.

Затова
без срам и свян
ще отида
във Троян.

Там сред мирис
на дървета
лятото
аз да усетя.

И със Пешо
под ореха́
да си пия
за утеха!

 

Габриел РАДЕВ




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: starshelite
Категория: Забавление
Прочетен: 85951
Постинги: 68
Коментари: 12
Гласове: 201
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031